Doskonale wiemy jak ważne są szkolenia językowe w pracy wielu firm i instytucji. Dzisiaj możemy powiedzieć, że otwarcie szkoły językowej było bardzo ważnym krokiem w naszym rozwoju. Obecnie, po kilku latach pracy mamy na koncie mnóstwo zadowolonych klientów. Przez ten czas zorganizowaliśmy setki szkoleń językowych. Nasze szkolenia językowe dla firm prowadzone są w sposób kładący maksymalny nacisk na praktyczne zastosowanie języka, szczególnie w pracy i kontaktach handlowych.
Dbamy o to, żeby wszystkie niżej wymienione elementy harmonijnie współdziałały ze sobą, stanowiąc tym samym gwarancję sukcesu w nauce języka:
PRZEPROWADZENIE KWALIFIKACJI WSTĘPNYCH I ANALIZY POTRZEB , w wyniku których uczestnicy kursów zostaną podzieleni na grupy jednolite pod względem obecnego poziomu zaawansowania językowego i potrzeb językowych na stanowiskach pracy
PROWADZENIE ZAJĘĆ W MIEJSCU WSKAZANYM PRZEZ FIRMĘ zlecającą szkolenie
KONTROLĘ POSTĘPÓW w nauczaniu w tym przeprowadzenie testów śródsemestralnych oraz egzaminu końcowego
NADZÓR METODYCZNY nad przebiegiem szkolenia w tym hospitacje metodyka oraz konsultacje metodyczne na każde żądanie firmy
ANKIETY , w których Słuchacze oceniają sposób prowadzenia zajęć, konsultacja ich wyników z Szefem Szkolenia ze strony firmy oraz wprowadzanie natychmiastowe sugerowanych zmian
sporządzenie RAPORTU KOŃCOWEGO z przebiegu szkolenia zawierającego następujące informacje: przerobiony materiał językowy, frekwencję, oceny za poszczególne sprawności językowe (mówienie, pisanie, rozumienie ze słuchu, czytanie) oraz opis całkowitej umiejętności językowych Słuchaczy
ICO (Internetowe Centrum Obsługi) – dostęp on-line do informacji o planach zajęć, zajęciach odwołanych, przełożonych, wynikach testów itp. dla poszczególnych Słuchaczy kursów oraz (poszerzony o informacje finansowe i frekwencję) dla osoby odpowiedzialnej za organizację szkolenia ze strony Zleceniodawcy